info
Betaalmethodes
Betalen kan met iDeal of creditcard. Betalingen aan GEWOON MIEKE verlopen veilig via het betalingssysteem van Shopify.
Verzendkosten
We bieden gratis verzending aan voor alle Nederlandse en EU-1 landen. Wil je een pakket laten versturen naar een land in de EU-2 of Wereld zone, neem dan even contact op.
Al onze verzendkosten zijn inclusief track en trace voor je pakket.
Retourneren
Het is voor ons erg belangrijk dat klanten helemaal tevreden zijn met de bestelde artikelen. Als het artikel om welke reden dan ook niet aan deze norm voldoet, kan je het ongebruikte product binnen 14 dagen retourneren zoals hieronder beschreven.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Behandel het product en de verpakking tijdens de herroepingstermijn met zorg. Pak het product alleen uit of gebruik het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt behouden.
Stuur ons een e-mail met het ordernummer voordat je de artikel retourneert, dan krijgen wij bericht dat het artikel onderweg is.
Om een artikel te retourneren, stuur je het pakket naar:
GEWOON MIEKE
Zitterd 6
6027 NP Soerendonk
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Deze verzendkosten worden niet gerestitueerd. Eén week na ontvangst van het artikel zal het bedrag worden teruggestort.
Klachten
Tevreden klanten staan bij ons hoog in het vaandel. Mochten er klachten zijn over onze producten of diensten, laat het ons dan weten. We vragen je om ons zo spoedig mogelijk per e-mail te informeren. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, in wederzijds begrip. Geef bij het melden ook je contactgegevens op, zodat we contact met je kunnen opnemen.
Betalen kan met iDeal of creditcard. Betalingen aan GEWOON MIEKE verlopen veilig via het betalingssysteem van Shopify.
Verzendkosten
We bieden gratis verzending aan voor alle Nederlandse en EU-1 landen. Wil je een pakket laten versturen naar een land in de EU-2 of Wereld zone, neem dan even contact op.
Al onze verzendkosten zijn inclusief track en trace voor je pakket.
Verzenden
Je bestelling wordt doorgaans binnen 48 uur na overmaking van de betaling verzonden. Alle artikelen in de webwinkel zijn op voorraad en klaar voor verzending. Je bestelling wordt afgehandeld door PostNL. PostNL houdt je per e-mail op de hoogte van de bezorgstatus van je verzonden bestelling.
Je bestelling wordt doorgaans binnen 48 uur na overmaking van de betaling verzonden. Alle artikelen in de webwinkel zijn op voorraad en klaar voor verzending. Je bestelling wordt afgehandeld door PostNL. PostNL houdt je per e-mail op de hoogte van de bezorgstatus van je verzonden bestelling.
Retourneren
Het is voor ons erg belangrijk dat klanten helemaal tevreden zijn met de bestelde artikelen. Als het artikel om welke reden dan ook niet aan deze norm voldoet, kan je het ongebruikte product binnen 14 dagen retourneren zoals hieronder beschreven.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Behandel het product en de verpakking tijdens de herroepingstermijn met zorg. Pak het product alleen uit of gebruik het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt behouden.
Stuur ons een e-mail met het ordernummer voordat je de artikel retourneert, dan krijgen wij bericht dat het artikel onderweg is.
Om een artikel te retourneren, stuur je het pakket naar:
GEWOON MIEKE
Zitterd 6
6027 NP Soerendonk
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Deze verzendkosten worden niet gerestitueerd. Eén week na ontvangst van het artikel zal het bedrag worden teruggestort.
Klachten
Tevreden klanten staan bij ons hoog in het vaandel. Mochten er klachten zijn over onze producten of diensten, laat het ons dan weten. We vragen je om ons zo spoedig mogelijk per e-mail te informeren. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, in wederzijds begrip. Geef bij het melden ook je contactgegevens op, zodat we contact met je kunnen opnemen.